Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Покупка на Алфа 156

    Здравейте на всички! Нов съм в клуба, но не и в предпочитанията си към Алфа Ромео и имам един въпрос относно покупката на Алфа 156.
    В мобиле.бг като дам търсене на Алфа 156 изскачат окло 15-ина обяви на цена около 10 хил.лв., но в същотото време има и доста на цена около 12-13 хил.Въпроса ми е 10 хил.лв. реална цена ли е за такава кола или не, в смисъл дали тези на по ниската цена не са нещо "прецакани", удряни или де да знам и аз какво.Интересувам се защото съм събрал около десетина хил.лв. и много ми се иска да си купя Алфа 156, но се страхувам да не ме излъжат нещо, защото не разбирам много от техника и покупката на кола на старо ми се вижда рисковано.Това е за сега от мен.
    Благодаря ви предварително за съветите.
    sigpic"
    Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

  • #2
    за 1.8 бензинова 10 бона е нормална цена. Виж за 2,4жтд ме съмнява - поне 12-13 хил.
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #3
      Става въпрос за 1.8 тс, 2.0 тс или 1.9 жтд.
      sigpic"
      Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

      Comment


      • #4
        Имам още няколко въпроса относно Алфа 156.
        Някой знае ли в какви граници се движи пълното каско за Алфа 156 1.8 или 2.0 от 1997-99 година? И въобще какви са общите разходи по първоначалната регистрация като данъци, такси и др. такива.
        sigpic"
        Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

        Comment


        • #5
          Aми каското зависи от това за каква цена ще я застраховаш и все пак от шваке - мисля че по шваке ще ти излезе стойност около 12-14 хиляди - ти разбира се може да искаш корекция надоло(ако си я взел да рече за 10 да искаш да я смъкне до 10 500 - 11 000 - до 20% от шваке може да има корекция надоло) и ако брокера ти е свестен около 600 до 700 лева ти е каското (разбиваш го на 4 вноски да не се товариш в началото -щото ще ти трябват пари за първоначални консумативи - около 600-700 лева) + това гражданска отговорност 70-80 лева(тука вече виж къде ще правиш каско защото при сключена гражданска някои компании дават отстъпка 10% от каското).
          Като харесаш колата заздължително я закарай на диагностика - дадените пари не са излишни - дори да не вземеш въпросната кола.
          Но ако пък ти кажат за отстраними проблеми - може да се пазариш за смъкване на цената.
          Ако вземаш 2.0 ТС 156 - мисля е по добре да не е Селеспиид (поне първата му версия преди ревизията - после след 2000г (да ме поправят ако греша) коригират робота и нямат проблеми но до 99 имат след определени километри - е освен ако има сервизна история и не видиш че е сменян робота - тогава става.
          Сега за данъците - ами над 150 са за 1.8 ТС - тея в общината - мисля срока е два месеца .
          Ако вземаш 1.9 ЖТД - не е лош вариянт- там вече трябва при диагностика да видиш как са дебитометър и турбо - имаше още нещо ама забравих - така съм чувал от разбирачи колеги - не съм разбирач да знаеш
          Късмет и успех в търсенето
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #6
            каско в булинс - 730лв
            регистрация - 100
            гражданска - 90
            ремъци, филтри, масла и тнт + труд - 400-600
            цените са приблизителни за 156/2.0/98г
            ALFA ROMEO 156 2.0 16V 155hp 98г

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Gecata
              Имам още няколко въпроса относно Алфа 156.
              Някой знае ли в какви граници се движи пълното каско за Алфа 156 1.8 или 2.0 от 1997-99 година? И въобще какви са общите разходи по първоначалната регистрация като данъци, такси и др. такива.
              Да не забравиш и обслужването на колата /ремъци, ролки, масла, филтри и други/ - тва са ти около 500 лв. всичко /ако не излезе нещо непредвидено/. Каското е около 7-8 % от стойността и по оценка на застахователя /при тия нама мърдане/-значи за тази кола 500-700 лв.
              За регистрацията търси някой печен застраховател или оценител да ти я оцени по-ниско ->щото се плащат 2% на държавата /мойта я оцениха на 1500 / + 60-100 лв. номера и прегледи + данъка на първата година /за 2.0 TS - към 180лв./...всичко до тук е съвсем неточно а "на око" - но мойто мнение че ти трябват около 1500 за да си спокоен...

              А бе нема се пуашиш от уихвата - колата си заслужава!



              Малиии - много сте бързи ве
              Mitsubishi Outlander
              Mitsubishi Space Star
              Daihatsu Terios

              Comment


              • #8
                Благодаря ви много наистина ми е от полза.
                Последно-кажете някой проверен сервиз та като си избера колата да я закарам на диагностика и колко ще ми струва.
                Благодаря отново.
                sigpic"
                Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Gecata
                  Благодаря ви много наистина ми е от полза.
                  Последно-кажете някой проверен сервиз та като си избера колата да я закарам на диагностика и колко ще ми струва.
                  Благодаря отново.
                  Търси Бобо - може да му се обадиш. Особенно ако нямаш възможност да закараш колата до сервиз - щото аз като земах моята нямаше номера и трябваше да плащам репатрак 50 лв до Ванто и обратно+диагностиката. А така ако се разбереш с Бобо може да дойде - е разбира се ще му платиш разкарването - ама за мен това е по-добрия вариант, а и ще ти обясни много повече за колата Пусни му лично съобщение и се разбери с него - вземи му телефона и търси кола
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #10
                    Накратко информацията е конкретно за моята АР (156 1.8 ТС, 11'9 за миналото лято (2005):
                    1. Преди покупката поисках тест във Ванто - казах им да се постараят - излезна ми около 80 лв (продавача плати 20 лв за пътна помощ да транспортира колата че беше без номера), продължи час и половина и продавачите направо се препотиха - почнаха с окачването (изглежда направиха и корекции - поне според разпечатката която дадоха); после обясниха че са проверили и геометрията за удари и усуквания (е това не го разбрах кога и къде го направиха... но на тебе не ти пречи да гледаш и питаш повече от мен); после като се заиграха със съдържанието под предния капак... и тук имаше приятна изненада - техника каза че е разменил местата на бобините защото едната била "тръгнала" но на новото място щяла да потрае малко - за сега трае 7500км), за свещи компресии и др. няма да обяснявам защото не съм наясно.
                    2. След покупката тичате в КАТ - тук си нагласи 20 до 50 лв за човек който се занимава именно с това - пича беше като хала, докато аз само релаксирах... Леко тънак момент е ако колата няма номера (моя случай) правиш гражданската още в автокъщата и "наемникът" си свършва работата. Значи моето занимание в Кат беше основно да разучавам как работи автокасетофона, през това време наемникът ме вреди в опашката, набави пожарогасител с документи и още някакви други и докато се усета за няма 10 минути бяхме изрезали 10-ина коли опашка (не без ключовото участие на един чичо който си буташе колата вместо да я кара - това дали беше случайно или не кой да ти каже). Като добавим и факта че компютърната мрежа в Кат се скапа на 2 пъти и пича чака около 1 час в онова коридорче за номерата (в никой случай не бих казал че имат зала за хората и още по-малко ще твърдя че са чували за климатици)... Та за малко да изпуснем Булинс...
                    3. Ако ползваш наемник за т.2, то е добре да го спазариш да направите заедно Каското и Маркировката. Ако колата е без аларма е добре т. 1 да я свършиш до 10ч защото добро монтиране на аларма става за около половин работен ден, а след 15:30 да тръгваш за Кат си е рисковано - не забравяй и че ще оправяте документите за покупката и гражданската. Най вероятно (100%) наемникът е аверче със застрахователите и ще си направи актив с Каското, т.е. т. 3 няма да надуе цената от т. 2, а и ще може да прекара застраховката за 20 минути. И поредния тънкаж тичането до сервиза за маркировката - "резервацията" почна докато се правеше каското - ние специално отидохме 15 минути след края на работното време и минахме - около 50 лв беше, но не помня точно. Да добавя че Каското (или част от него) "не важало" докато не минеш маркировката.
                    4. Цени за каското: в Булинс колата я оцениха (по Шваке) на 15000 до 17000 - ти си избираш базата в тези рамки. Предлагаха 3 вида застраховка: Срещу Кражба за 4.xx%; Пълно за около 7%; Валутно за 9.xx% - помня че Валутното излизаше 1400 лв при база 15000 лв.
                    5. На другия ден бегаш пак във Ванто и оставяш 560 лв (дано не лъжа) за ремък + ролки, филтри 3 бр, масло и още к'во беше... а бе майсторите си знаят ти пари само да носиш.
                    6. Обещаваш на Жената че ще и се реваншираш следващия месец
                    Crosswagon, 156 1.8 TS, +359 892 484 482

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря на всички за информацията. Ще ми е от полза.
                      Надявам се след някой и друг ден като взема колата де се видим на сбирките. Чао за сега.
                      sigpic"
                      Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

                      Comment

                      Working...
                      X